Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Abik | użytkownik

imię i nazwiskoAlbert Kozak adres zarejestrowany28.01.2008 @20:47:26 ostatnio na stronie27.04.2015 @22:30:12
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwburning-brushes.pl
digarty42 komentarze1183 posty na forum17

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cchomikk    14.03.2011 @07:58:09
w zasadzie to nie zamierzam sie na spejsa :>
~cchomikk    13.03.2011 @19:05:01
nie mialem czasu i chyba tez weny
~cchomikk    13.03.2011 @09:33:15
cieszy ryja
~Ros1    11.03.2011 @18:53:36
Dzięki za komentarz i ocenkę pzdr
~ablativeshield    11.03.2011 @18:03:14
Dziękuję!

Podziwiam Twoje piękne dzieła... są niesamowite
~voxmortem    23.02.2011 @15:40:27
ee to gratuluje! Myślę, że gierka będzie warta obejrzenia chociażby dla widoczków

świetnie rozumiem Twoją ostrożność z wrzucaniem i szczerze Ci jej zazdroszczę: ja najpierw wrzucam a potem spostrzegam, że ssie i się rumienię intensywnie zaszywając się w ciemnym kącie :P
_______
Człowiek człowiekowi wilkiem, a kiwi kiwi kiwi.

https://vxm.carbonmade.com
~voxmortem    14.02.2011 @09:20:54
dzięki za komcia mate Co do pracy, to nudna dość wyszła mimo, że poprawna całkiem. A Tobie chyba wena siada, nic nowego nie wyprodukowałeś
_______
Człowiek człowiekowi wilkiem, a kiwi kiwi kiwi.

https://vxm.carbonmade.com
~Thylacine    26.01.2011 @23:02:13
hehe dzięki teraz robię animację na dyplom głownie ale jakąś pracę też muszę zrobić-coś się nie mogę zebrać. myślałem że jak kupię nowy tablet ale zanim go będę miał to hoho więc zrobię coś niebawem po sesji. A we wiedźmina też bym pograłswoją drogą fajnie Twoja galeria się rozwija jest ekstra klimatyczna! Pozdrawiam
~Thylacine    24.01.2011 @23:15:55
nie ma za co Mistrzu!
~neostart    23.01.2011 @20:43:17
Tak, te gwiazdki to niestety szum i robione skrzętnie myszką. Co do zwierząt, one chyba nie widzą gwiazd, choć możę, ale na pewno widzą księżyc i wyją czasami hehe
~voxmortem    23.01.2011 @19:34:50
dzięki, nie wiem po co i dlaczego takie coś z tym mieczosem zrobiłem, niewyraźnie pamiętam, że to na samym początku popełniłem i jakoś nie ruszałem potem
_______
Człowiek człowiekowi wilkiem, a kiwi kiwi kiwi.

https://vxm.carbonmade.com
~housemusic    23.01.2011 @13:02:26
amrr, bardzo mi miło, że podobają Ci się moje zdjęcia
masz bardzo ciekawą galerię, niesamowite prace ahm.. pozdrawiam ciepło
~ender73    20.01.2011 @23:41:40
Dziękuję za odwiedziny i dobre słowa. Bardzo lubię takie kosmiczne klimaty jak u Ciebie w galerii.
~tokorbol    04.01.2011 @21:49:25
Mnie również bardzo miło ...
~voxmortem    02.01.2011 @13:26:35
dzięki Nie będę kolorował, chciałem, żeby takie na wpół surowe było w klimacie. Muszę się wziąć za collaba w koncu, mam kilka pomysłów, ale werwy brak
_______
Człowiek człowiekowi wilkiem, a kiwi kiwi kiwi.

https://vxm.carbonmade.com
~madeelinee    29.12.2010 @18:59:49
nie, że zakłamane, ale nie uświadamiają mi twojej prawdy. :D
_______
ja wiem jacy są ludzie mroku.
mój ojciec, Lord Vader mi powiedział.

~Kasia602    29.12.2010 @16:27:28
hmm wydaje mi się,że to złudzenie optycznie,bo on stoi do obiektywu przodem a głowę tylko lekko przekrzywił na bok
~madeelinee    28.12.2010 @21:53:45
stwórz taką planetę, która uświadomiłaby mi twoje słowa. )
_______
ja wiem jacy są ludzie mroku.
mój ojciec, Lord Vader mi powiedział.

~madeelinee    28.12.2010 @12:51:00
dobra, aż mnie zatkało i napisze ci tylko 'bla bla bla kłamiesz' :D
_______
ja wiem jacy są ludzie mroku.
mój ojciec, Lord Vader mi powiedział.

~madeelinee    27.12.2010 @22:01:19
no, jak kiedyś przyjedziesz do zg, to cię oprowadzę!! :D
_______
ja wiem jacy są ludzie mroku.
mój ojciec, Lord Vader mi powiedział.

~madeelinee    24.12.2010 @10:14:33
wesołych świąt albercie!!
_______
ja wiem jacy są ludzie mroku.
mój ojciec, Lord Vader mi powiedział.

~voxmortem    23.11.2010 @18:01:38
tak mnie wysoko oceniłeś, że aż poprawiłem to co nabazgrałem :P
_______
Człowiek człowiekowi wilkiem, a kiwi kiwi kiwi.

https://vxm.carbonmade.com
~endorfina20    22.11.2010 @23:06:28
thx
~NatAnn15    20.11.2010 @21:35:22
nie ma za co świetna galeria, podziwiam- szczególnie te kosmiczne prace, są wspaniałe!
pozdrawiam
_______
methinks, i see... where?
in my mind's eyes.
~voxmortem    19.11.2010 @15:39:50
ja jednak bym polecal, zebys nie przesadzal, bo moja czesc tylko Ci prace zepsuje :>
_______
Człowiek człowiekowi wilkiem, a kiwi kiwi kiwi.

https://vxm.carbonmade.com
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt